Llegint el Tirant!
Divendres 17 de novembre l’alumnat de 3r ESO va protagonitzar la lectura del Tirant lo Blanch. Com anys anteriors, aquesta activitat és organitzada per l’Ajuntament d’Alcoi junt a la Coordinadora del Valencià que, aquest any, es va portar a terme a CIPFP Batoi. Una estona molt agradable que el nostre alumnat va posar veu a una de les novel·les més importants de la nostra llengua. Vos deixem algunes imatges de l’esdeveniment.




