Els xiquets i les xiquetes de 4t han iniciat un fantàstic viatge al món de la fantasia, i per això necessiten un document que els identifique i deixe constància de tots els llocs per on han passat, el passaport de lectura.
Cada xiquet té al seu caixó un llibre de lectura de la seua elecció, no a tots ens agrada llegir el mateix. Quan tenen un temps lliure (entre classe i classe, després de fer els deures,…) l’aprofiten per llegir, cadascú el llibre que ha triat. El llibre el poden portar a casa per llegir a les nits (ja sabeu que si et fiques molt en la història no pots parar de llegir).
Quan acaben de llegir un llibre, l’anoten al passaport i en la duana (les mestres) cunyen el seu viatge, per deixar constància de totes les adventures viscudes.
Ací vos deixem una mostra de les seues impressions.
![]() |
| 14-15 4t EP: PASSAPORT DE LECTURA |


