El passat divendres, 12 de gener, l’alumnat de tercer d’ESO va rebre una jornada d’educació vial per part de diversos policies locals d’Alcoi. En aquesta xarrada, els alumnes tingueren l’oportunitat de preguntar dubtes als professionals d’aquest sector. Un matí d’aprenentatge diferent…
¡Gràcies a l’equip de la policía!



